lunes, 25 de septiembre de 2017

Par frialivesex-chattsidorna

Jag heter Silvia och jag är 20 år gammal, jag är lång, tunn, cadherona och med mellanbröst och jag gillar verkligen sex och mogna män.

Efter Manuel (min medarbetare), en fet man, en person och en 50-årig, fick mig mycket rik på filmerna. Vi bestämde oss för att besöka ett hotell där vi kan fortsätta vår passion.

Så vi kom från hytten och vi kom in i en taxi, precis från början såg taxichauffören konstigt, eftersom skillnaden i ålder var beryktad. Inte omtänksam Manuel började initialt att kyssa min nacke, medan jag strök på benen, började jag generad mig men jag blev bortförd av spänningen och jag tillät honom att fortsätta med sina kyss på nacken. Jag kunde eventuellt observera att taxichauffören tittade på

Ibland började Manuel händer börja med att korsa min mage och att ligga på mina bröst kände jag mig mycket nära att föreställa mig spänningen som orsakade Manuel att vara fissando en kvinna på 20 år framför ögonen på en sjuklig taxichaufför.

Långsamt satte hon händerna på min blus och jag knuffade flätan för att få bättre grepp på mina bröst och bröstvårtor och medan hon kysste och masserade mina bröst, bad hon mig om att helt ta bort flätan och hålla den i min väska som Jag lydde omedelbart. Bara för att taxichauffören bara tittade på oss utan att säga någonting, höjde Manuel min blus, lät mina tuttar lufta och började börja bita och suga dem,


jag kände mig som att min vagina började ha blivit våt igen, så jag började röra Manuel's upprepa penis på hans byxor stod han upp och genom hela min nacke och tittade på mina ögon förklarade: "du är verkligen en kåt whore, jag slår vad om att du skulle vilja att jag ska fånga dig nedan, förlora dina mammor trosor om du vill att jag ska hålla din fingrar.



I verkligheten förtalade hans språk mig, jag hade aldrig behandlats så, men det hade varit väldigt spännande, så jag började dela med honom för att hämta mig där, frågade han om jag inte bryr mig om han såg taxi chauffören till vad jag sa nej, och då stannade Manuel onanera och tog mitt hår och gjorde mitt ansikte vända mot backspegeln, där i själva verket såg taxichauffören oss med spänning och sa: - Den här tjejen är alla en piruja, är vårt första datum och jag lät henne redan fånga mig i bio - jag rodnar men eftersom hennes fingrar fortfarande var inuti min vagina kunde jag kanske inte sluta stönta. Taxichauffören började initialt att le men sade inte ett ord, så Manuel förklarade även med fingrarna onanera och dra på mitt hår: - För att se litttle lady putona, öppna dina ben bra för att se all din lilla puchita gentleman, nu medan jag släpper loss din röv, behöver jag en att hålla fingrarna och onanera för föraren. Jag var nästan paralyserad, men en fast Transsexuella Kompisar Att Sexchatta Med klump Manuel på min kind som fick mig att reagera och sätta fingrarna i slidan, föraren kunde inte stå och hoppade på en ensam gata och började initialt att onanera medan han fortfarande tittar på spegeln bakåtsikt.

När jag onanerade Manuel frågade mig att ibland ta mina fingrar och slicka på dem, vilket såg ut som taxichauffören mycket, så en gång i stället för att slicka min vaginal vätska, förlängde jag handen till föraren som utan att tänka två gånger Ibland suger jag vid mina fingrar.

Manuel tittade på föraren och sa: "Jag planerar att ge dig en smak av denna ricura, men jag kommer inte göra det möjligt för dig att ta det, för det är vad jag är. Jag planerar att göra det möjligt för dig att fixa dina fingrar som du onanerar, jag behöver en att känna hur tätt skeden har den här dumma tjejen.

När jag hörde detta öppnade jag mina ben mycket mer, taxichaufförens fingrar glidde in i min skede, medan Manuel händer återvände mina bröstvårtor, jag var varm och kände mig kravet på att något skulle tränga in mig, så jag bad Manuel att få sin penis Han förklarade för mig: "Det verkar som om du inte borde leva med en kuk inuti, och även om du har uppträtt bra mam inte behaga dig, för jag måste verkligen spara energi för hotellet, men jag vet att du är intresserad pinne, du är så varm att du till och med har en kvastbesättning, du har ingen kvast, men vi har en växelspak, så om kompadren inte är obekvämt klara du där mamma.


Jag tog omedelbart av spaken, sänkte min blus och kjol. Manuel betalade taxichauffören, och vi kom från bilen.

Vi började gå och jag kände mig trött, men Manuel tog mig för hand och sa "Silvia, du är en hund i bråk, så jag ska erbjuda dig en extra innan du kommer till hotellet, lägg inte den personen av mustia, jag såg att du gillar att vara bevakad, och jag föredrar att skryta om vad jag ska äta, så innan jag planerar till hotellet planerar jag att ta en tur på tunnelbanan, dra nytta av att inte ha på sig trosor eller braising ...
Tjejer Våra Livechattrum | Par Frialivesex-chattsidorna | Killar Livesex-chatt Och Träffa Sexiga Camtjejer | Transsexuella Kompisar Att Sexchatta Med | Moget Bästa Webcamsexet I Ditt Liv |

No hay comentarios:

Publicar un comentario